Wednesday, February 13, 2008

giveaway!!! new question

you need to take a picture of your shitty bike with you in the picture, aside from that you need a picture of yourself holding a piece a f paper with your adress on it.email that to me That way I know its really you. you'll get a bunch of shit, here is a list

eddie cleveland production sample frame only one ever made I rode it for a month 20.75

fit northwest bars uncut (small dent on cross bar)

odsy race or dirt fork? the light ones. (ran by jessie whaley and you know that fool is smooth)

bunch of stickers.

couple fit and fremont t's size med.

brand new odsy aitkin plyte tires (sorry jim I have to run the fit ones neil says) haha.

s&m barends (the dope small ones)


I think thats it if I can find some more stuff ill toss it in. ill post photos of the stuff soon.

ill choose the winner as soon as i get a shitload of comments and some pics of shitty bikes.

60 comments:

Anonymous said...

i think i have the answer, but i can't figure out how to respond. i don't see a contact link or email address.

edison said...

eddiewcleveland@yahoo.com

Bossy said...

thats whats good

reeses-pieces said...

fit

reese Butler said...

fit

edison said...

nope

muffin said...

just give it to me n/h

RoyalOne said...

im pretty sure i know it. i sent an email

Anonymous said...

i think it was fremont

RoyalOne said...

can i post it here?

edison said...

keep guessing

Anonymous said...

lotek

RoyalOne said...

inopia

bobby bratto said...

it was definitely free agent

Anonymous said...

primo

victor G. said...

im guessing goods bike shop

edison said...

bob royal with the win!!!!

edison said...

bob email me with your adress and shit and how old are you i was hoping a younger rider could guess it

RoyalOne said...

awesome. i was between inopia and primo. i kept 2nd guessing myself after some1 else posted primo

edison said...

if chase tells me that he knows you the contest is still on with a new question I kinda wanted a younger rider that doesnt know chase to win no offense.

RoyalOne said...

i lose

Anonymous said...

fuck man I just emailed you Inopia

RoyalOne said...

its all good. totally understandable

muffinman said...

commercial bikes

edison said...

sorry bob i'll send you some tite shit tho

edison said...

sorry bob i'll send you some tite shit tho

RoyalOne said...

awesome man thanks

? said...

yo man its got to be inopia jsut taking a while guess at it there

ave lewis said...

so is there a new question or is this one still goin

Gary said...

his first sponsor was duffs, shoes

edison said...

just take a picture of you next to your shitty bike holding a piece of paper with your adress on it email that to me ill be the judge of who has the most fucked up bike

RoyalOne said...

much better way to get that stuff. better that someone who really needs it gets it

bobby bratto said...

http://tinypic.com/view.php?pic=292tkw6&s=3


this is my friend on his bike and his bike is a piece of shit his frame is a hoffman loyalty 2004 and every time we ride his bike always breaks so he needs the parts

edison said...

you guys should link baygame to your blog ive seen that pic i wanna see that most fucked up bike

bobby bratto said...

that bike is fucked up it runs on hopes and dreams

edison said...

haha ^^^ I feel ya im going to compare all of them dont get your panties twisted

Gary said...

i knew it was inopia.
my freind is sending his pic now.
shitty sputnic. the rear end is cracking off

j. turner said...

pump some biggie, ride your bike and inhale deeply, lifes short.

j. turner said...

also i work at a shop in maryland, we probably have the shittiest bike ever its been sitting in the shop for a year or some shit, the bottom bracket is cracked and we ride it to the liquor store until it breaks. but i dont want handouts, someone who doenst work at a shop deserves it...

JP said...

I have a shitty free agent that is about to fall apart

ronnie said...

wow i emailed eddie at 5:40 with the the correct answer when there wasnt even 1 post here on the comments

Ronnie said...

pretty upset right now eddie check your email i sent one at 9:02 eastern time which is 6:02 western time and royalone is off by 7 minutes and he knows chase...ftw?!..lol....i meet the requirements and all that im a young rider..haha hit me back

manimfreshtodef@aol.com

Anonymous said...

Ahh, im from australia?
can i still enter?

eddie said...

bob was first with inopia. he knew chase. didn't count, send me that shitty bike.

eddie said...

sorry no over seas it would cost me way to much to send

Toby said...

damn, i have a ratty ass bike, i'm 16, and have been running the same rusty frame for four years, shame i live in england. if i ever get a new frame though, deffo eddie frame for the win. too good.

eddie said...

thanks toby. Maybe I can do another one of these soon. more legit and get some stuff to the homies across the pond.

bobby bratto said...

when is the give away going to be over

Anonymous said...

ah man no overseas shipping
that stinks!

how about if i pay for shipping!

eddie said...

if you pay for shipping then why not? And the contest will be over in 2 days

CuzoFly said...

yeee who won?

Anonymous said...

hopefully you see my bike before you choose
i sent you an email

im iridesmallbikes@yahoo.com

Anonymous said...

I have a generic haro f3, it's past wrecked. It's a dying single wall wobblin rim and broken unsealed 3 pc crank beater bike. Barely gets me to work, I haven't actually used it for it's purpose for 2 weeks.
freerider_for_freedom@yahoo.com

Anonymous said...

i hav an old s3 the toptube has a big dent the crank is rusted on the splean

colton said...

sup dude my bike got jacked fomr the city today i could really use there this stuff

Steven D. said...
This comment has been removed by the author.
Steven D. said...
This comment has been removed by the author.
Steven D. said...
This comment has been removed by the author.
Steven D. said...

Hope this isnt over yet
im 15 yrs of age
I cracked my fit flow frame last night
so bummed
i got some heavy and bent 99' pitchforks
and some fit high bars that someone cut down to 22"
this could help me out trememdously

PICS
http://tinypic.com/view.php?pic=2hok8ed&s=3

http://tinypic.com/view.php?pic=2e4krxy&s=3

http://tinypic.com/view.php?pic=2mr7asl&s=3

http://tinypic.com/view.php?pic=wcbkig&s=3

mike diaz said...

whatever happend to this!
Did you already choose the winner?